2016. december 3., szombat

Sütőtökös linguine rizstejszínnel

Azt hiszem, a Budapest - Sárospatak tengelyre elhelyeznék néhány zöldség- és gyümölcsbárt is a benzinkutak közé, de ez valószínűleg nem gazdaságos ötlet, mert akkor  már valaki másnak is eszébe jutott volna. Nagyon unom már a sültkolbász, csoki, kávé, túrórudi-turbókat, bár általában néhány almával felfegyverkezve indulok el. Ezért is, meg némi évvégi harmonizálódás gyanánt ma bevásároltam mindent, amit hetek óta gyakorlatilag nem láttam: sütőtököt, avokádót, cukkinit, lilahgymát, csicseriborsót, bio tésztát. Útközben lefényképeztem a kedvenc kapumat Sárospatakon...


Szóval most szükségem van ezekre a szép színekre és formákra, az egyszerű, tiszta ízekre...meg azokra a dolgokra, amiket szeretek...le a hot-doggal, meg a keksszel! Vagyis ki velük az autóból... Mára ezen kívül még kiosztottam magamnak egy jó futást és egy online Balázs Elemér koncertet. Minden kerek. Chill.



Ez kis sztori itt tök egyszerű, csak hogy frappáns legyek.. A sütőtököt megsütöttem a sütőben, aztán pedig dinsztelt hagyma és jó adag fokhagyma keverékével tovább sütöttem, só-bors, szerecsendió, pürésítettem, majd rászórtam kevés pirított diót, apróra vágott petrezselymet. Vegán, gluténmentes. Zöldteával.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails